De onmogelijke zoektocht naar jassen

18:46 Nannick 0 Comments

Om de zoveel tijd is het weer nodig... een nieuwe jas! Een nieuwe jas uitzoeken vind ik ongeveer één van de moeilijkste dingen die er zijn. Het ligt er maar net aan wat de trends zijn van die periode. Lange jassen vind ik bij mij niet mooi staan en juist wanneer ik jassen nodig heb, zijn er natuurlijk alleen maar lange jassen in de winkels te koop. Dat is altijd zo. Gelukkig heb ik geen nieuwe jas nodig, want ik ben nog steeds vet gelukkig met mijn donkergroene warme jas van de H&M. Maar ik wil jullie graag helpen met het vinden van een jas, bij Esprit hebben ze namelijk ook leuke jassen, laat me ze jullie even laten zien.





Esprit heeft haar top 10 (Esprit jassen) van de meest favoriete jassen samengesteld. Nou weet ik niet of ze op de site op volgorde staan, maar ik wil jullie graag mijn top 10 van die 10 jassen laten zien. Van de minst leuke jassen naar de jassen die ik super mooi vind. Hier komen ze!



Nummer 10:
Lekker warm zal die jas wel zitten, maar ik vind wel dat een jas wat stijlvol moet zijn. Hier hangt de jas maar naast je lichaam en zijn al je vrouwelijke vormen pats boem weg. Nee, niet echt een jas voor mij. Al maakt die bont het wel een stukje beter.

Nummer 9: Dit is meer een jas voor in de zomer, maar kan je in de winter makkelijk aan als jack. Ik vind de kleur en de details wel gaaf, maar de jas kijkt een beetje rommelig. Of het ligt aan de manier met welke kledingstukken de jas is gecombineerd, niet zo geslaagd als je het mij vraagt.
Nummer 8: Deze jas lijkt een beetje op nummer 10, alleen heeft deze wat meer vorm en vind ik de kleur ook een stuk leuker. En volgens mij is deze jas wel lekker warm, de lengte zou voor mij een minpunt zijn. Gelukkig zijn er ook mensen die dit wel fijn vinden!


Nummer 7: Een mooi passend zwarte jack. Ik vind hem mooi, maar iets te simpel voor het geld wat je er voor moet neerleggen.
Nummer 6: Deze jas doet me weer denken aan nummer 10, maar deze is een stuk beter. De jas is korter en het zit wat meer in model. De kleur vind ik ook mooi, past overal wel een beetje bij.
Nummer 5: Een wat ouder kijkende jas vind ik soms zo mooi. Deze jas vind ik echt prachtig, als ik zou moeten kiezen zou ik zeker voor de rode kleur gaan. Grijs is denk ik wat saaier.




Nummer 4: Deze jas vind ik mooi en heeft een perfecte kleur voor de herfst. De capuchon met bont maakt het helemaal leuk. De jas kijkt echt lekker warm en knus, of ligt dat aan mij?
Nummer 3: Echt een te gave leren jas! De vorm is super mooi en de kleur is uniek. Ik ben helemaal fan, alleen de prijs is ietsjes minder. Ietsjes maar...
Nummer 2: Ondanks dat dit helemaal tegen mijn principes ingaat, vind ik het wel een mooie jas. Echt stijlvol en past mooi bij alle outfits die je maar wilt aantrekken. I love it! Dit staat als winterjas op mijn nummer 1.


Nummer 1: Maar we kijken natuurlijk ook naar jassen/jacks voor in de zomer. Op deze jas ben ik helemaal verliefd. Het is zwart, streepje voor, en het heeft heel veel verschillende patronen. Het ziet er absoluut niet saai uit en lijkt me ook niet te koud zitten. Echt de perfecte jack. Een geluk ook is dat de prijs wat lager ligt dan de andere jassen in dit artikel. Dit is, ongetwijfeld, mijn nummer 1. Ik ben fan van Esprit!


Wat is het toch lastig om de perfecte jas uit te zoeken hé? Ze moeten stijlvol zijn en functionerend. Niet te koud en niet te warm. De jassen moet altijd perfect bij onze outfit passen, dus het moet ook niet al te aparte kleuren bevatten. Of zijn wij vrouwen gewoon lastig? Wat is jouw nummer 1? 

Om de zoveel tijd is het weer nodig... een nieuwe jas! Een nieuwe jas uitzoeken vind ik ongeveer één van de moeilijkste dingen die er zijn. ...