10x leuke achtergronden voor je telefoon

10:32 Nannick 0 Comments


Het komt nogal vaak voor dat ik mijn telefoon helemaal verander. Ik geef de applicaties een ander plekje en zorg voor een nieuwe achtergrond op zowel het beginscherm als het toegangsscherm. Nadat ik mijn telefoon helemaal veranderd heb, voelt het net alsof ik een nieuwe telefoon heb. De afbeeldingen die ik gebruik haal ik van het internet af. Er zijn zoveel leuke achtergronden. Mijn favorieten laat ik zien in dit artikel.













Ik houd nooit zo van hele drukke achtergronden. Meestal heb ik een rustige achtergrond, zodat de afbeeldingen van de applicaties beter naar voren komen. Momenteel heb ik de afbeelding met het gouden anker.

Verander jij je achtergrond ook zo vaak?

Het komt nogal vaak voor dat ik mijn telefoon helemaal verander. Ik geef de applicaties een and...